Thursday, January 20, 2011

C tothe A tothe M tothe P tothe I tothe N tothe G


hahahaha.
Saya pergi camping. aku. shake yela maksud aku. akuu?
wahh. aku pun tak percaya aku pergi bende alah ni semua.

Ya. minggu ni kami pelajar WANTED sekalian akan pergi ke sebuah tempat dimana kami baru tau tempatnya tidaklah sejauh mane. yela sebab aku ingatkan camping ni macam pergi Gunung Ledang ke, Gunung Tahan ke Air Terjun Pengantin ke.
(saya faham jika anda benci saya )
HAHA

so entri kali ni bukan lah dengan tujuan nak berlagak sebab kami semua kalau boleh nak drop subjek Papa Syuib ni. hahaha. kejam? tak, malah kami sayang sangat dengan Papa kami ni.
(jap mana konsep aku?)

Tempat kami kali ini terletak di muka bumi . Ya allah yang korang nak bengkek kenapa. memang betul kan. haihh.
okay okay. tempat dia terletak di sebuah tempat dimana tempat itu merupakan tempat yang sesuai untuk menempatkan beberapa tempat untul di lawat untuk manusia-manusia merempat.
bahahahahhahaha.



SABAR2 :)

baiklah tempat dia terletak di Nur Lembah Pancung. eh tak Pangsun.
anak nak tau pasal tempat ini lagi.
ha kau pogi tenet tu. kau search la sendiri. mak jah bukan ape. not in the mood ni.
faham-faham jela kita ni owang perempuan. so banyak la masalahnya. tak gitu cu.

Mak jah nak senamrobik lagi dengan kemba mak jah. Then nak berdikir barat. yela skang mane orang nak belah belah timur ni. haihhhh.

ha mak jah rajin pulak senangkan keje korang. ha tekan ni. tengok sendiri.


p/s: nyamuk ade tak kat sana? kulit mak jah sensitif la.
-__-