Thursday, March 10, 2011

IniAnwarhadi


:)
tengok belum tulis ape2 lagi dah berbunga2.hee.hahaha
Cute kan.eh tak lebih pada hensem la.ahaha

apa? dia buah hati saya.
gosh. i wish too.
malangnya tidak sama sekali okay.cuma inilah
jejaka kebanggaan saya buat masa ini.

hmm macam mana nak bagi anda faham ya apa motif saya buat entry mengenai dia pada kali ini.
(padahal excited tulis sambil mata x kelip2 tengok anwar ^__^)

ok.dia merupakan seseorang yang sedang meningkat naik di laman sosial Youtube sejak kebelakangan ini.
- saya doakan anda lagi berjaya-
(mintak2 dia baca lps tu jatuh hati la)
HA HA HA HA.

apa yang menarik perhatian saya adalah pengisian beliau dalam membuat video. Anwar sangat. eh2 tiba2 panggil nama pulak.ecehhhhh.hahaha.

okay2.back to the topic.
semua vedio beliau dia laman sosial Youtube itu sangatlah menarik. dia mengupas isu semasa dan perkara yang beliau rasa perlu diberi pendapat dan berharap menjadi lebih baik. apa yang menariknya?

ya. anda sila pergi ke laman sosial Youtube. (dah nk msuk 3 kali aku bagtau.korang x pergi jgk tgk lah)
dan isu yang dikupas tersangat lah MENARIK, BAGUS. DAN mempunyai nilai2 murni.haa.sampai gitu sekali kau aku puji dia.haha.tapi ini adalah benar melainkan yang benar2 sahaja.

videonya pula tidak BOSAN atau SYOK sendiri.
well not like others who using sosial network to make something stupid in order to promote themselves.err

PLUS.
he is very fluently in English. Yeah he is a TESL's student obviously.
(nak membangga jap)
as you know, that is not everyone can speak like him even you are good in writing because writing and speaking is two different thing.
TAKE NOTE.
he really well educated and now studying in Sydney, Australia.:)
wau, do pray for me guys.i want it too.

okay tu jelah pasal dia.oh ya.kalau anda dah jatuh hati dengan buah hati saya
(shake please la)
sila lah rajin2 melihat videonya dan subscribe. hee.

p/s: dia lagi comel time dia loghat kedah tu.ha. hangpa dengaq la.:)

taip je IniAnwarhadi untuk melihat videonya.

ade eror so x boleh nk masukkan link.-___-