Monday, September 20, 2010

you watch this.you WORTH IT.



wahhh(amir gore), siapa niga di atas ni? nak kata lawa, lawa lagi tok wan. alah, nenek yang popular dengan iklan astro tuuu. hahahah. ok2 stop.
* kau kira, skali je dalam hidup kau x kutuk org boleh x?
hm, okay2. tp kenapa muka dia mcm stok botox je?kenapa dia punya tu em..kenape?
(susah kalau dah biasa kann)^_^

TETAPI

rancangan dia lah yang sepaptutnya anda tengok di hujung minggu daripada anda melepak atau lebih sesuai menyemak di pintu masuk Pavi. (sila terase jika anda)
dia juga adalah idola saya untuk memiliki sebuah talk show sendiri yang mendapat liputan seluruh dunia (somalia skali) ifa, pah kau gelak aku lempang. haha

aku recommend kan rancangan dia kerana:
  1. di jamin tidak boring kerana artis atau tetamu undangannya sangat luar biase!(korg kan suka crita ape tuh, ha TWILIGHT kan? ye hero dia pernah di jemput dan seorang penonton di studio oprah berjaya kiss dia!on the spot babeyh) korang dpt ke? ye ye syok kat dia tp org lain dpt kiss.ape cite?padan muka.ha ha ha.
  2. info dan slot rancangan dia sangat berguna selain menarik. dah2 la korang tgk crita
    pak nill tu oii. (skit2 lompat, pastu gelak, then tepuk tangan) ape nih?
  3. bukan setakat talk show untuk suka2, malah dia berada di kaca tv untuk membantu ramai org dari seluruh negara! huh. hebat kan saya. eh silap.OPRAH.
  4. topik nya mengikut isu semasa. oh itulah yang sgt best.(bukan mcm sekolah.asyik2 isu Kebersihan) booringg. *gedik weyh time aku sebut ni.hahah.lantak la.
  5. habuannya tu.uiiii. bukan kemain lagi hadiah dia.(salah seorng penonton di hadiahkan pakej percutian di atas CRUISE SHIP bersame2 artis hollywood yang terkemuka!!)oh.my.Gucci.
oh bagaimana nak jadi salah seorang penonton OPRAH WINFREY SHOW ini?
senang sahaja, anda buka tv anda, buka astro, tekan chanell 702, ambil popcorn dan duduk depan tv. nahh! there you go. anda dah berjaya menjadi penontonnya.senangkan?

*selamat menonton




siapa jejaka ini?(helloo ~ x kan xpernah nmpk dia jalan dgn i!)
* sila ambil kertas baling ke saya

okay. ini adalah salah satu cerita yang anda semua perlu(wanib dah) tonton.
SUPERNATURAL
kenapa? ini sebabnya.
  1. excusmee~ hellooo~ terang lagi bersuluh HERO-HERONYA handsome. gosh, itu pun x tau ke? oh. my. PRADA.
  2. sangat sesuai untuk seisi keluarga tidak kira umur, jantina dan bangsa? (orang bangladesh faham ke?)
  3. sangat ANVENTURE dan menarik.(bukan macam cerita XOXO GOSSIP GIRL):D
  4. sangat menekankan hubungan antara ABANG & ADIK (diorang tak GAY okay)
    dan sebab yang teramat lah penting.
_
_
_
_
_
_

MEREKA HANDSOMEE.HAHAHAH.
tu je tujuan aku tengok. yang lain tadi tu hanyalah propaganda semate2.(TIPU)
WUHAHAHAHAWUHAHAHAHA

*aku tau korang nak bunuh aku kan?

SUPERNATURAL
TV 3
11 P.M - 12 P.M

p/s: apa rancangan dan cerita kesukaan anda?nak tauuu:))