Tuesday, April 12, 2011

dugaan NYA


Ya Allah besarnya dugaan. tak pe. sebagai hambanya aku redha.
ujian demi ujian yang datang meninmpa diri ini namun aku tau kena gagahkan diri kerana setiap masalah itu pasti ade jalan penyelesaiannya.InsyaAllah.

*oh ya you guys must be like ''yela tau la semua tu. tp ape masalahnya.??''
:P

oh macam ni. baru-baru ini saya tidak lagi dapat membuka laman sosial saya.Facebook.
tak tahu lah macam mana sama ada saya yg tukar PW tu atau org lain.(doa2 lah itu kesilapan saya sendiri)

*rindu nak berada di Facebook tatkala bosan melanda.:(

jadi di sebabkan itu saya kurang fokus dalam apa jua hal.haha
well i'm not saying that Fb is everything.i concern more about my right from being exploit.
hmm.it keeps playing on my mind. but on top of that i just know that final exam is around the corner.banyak lagi nota perlu di habiskan dan difahami. latihan banyak lagi perlu dilihat semula.

jadi disebalik semua ini hanya satu sahaja cara untuk kita keluar dari masalah.
(i bet you guys know especially if you are muslim)

Solat dan berdoa.:)
ya ini lah cara kita untuk meminta bantuan dan petunjuk ketika dalam kesusahan.
and i always keep this on my mind.
mungkin ade hikmah di sebalik semua ini dan sentiasa percaya bahawa Allah maha besar dan maha mengetahui.:)

-Tolong doakan agar masalah yg saya lalui ini menemui jalan pemyelesaian yang baik-

TERIMA KASIH.